Harkitsetko oman osaamisesi täydentämistä korkeakoulujen tarjoamilla opinnoilla tai oletko parhaillaan opintojen parissa?

Euroopan sosiaalirahaston (ESR) rahoittamassa SOTETIE-hankkeessa kartoitetaan tietoa korkea-asteen jatkuvan oppimisen opiskelun esteistä, mahdollisuuksista ja työelämäyhteyksistä. Kohderyhmänä ovat korkea-asteella sosiaali- ja terveysalalla opiskelevat sekä opintoja harkitsevat.

SOTETIE-hankkeessa tuotetaan sote-alan ammattilaisille työelämälähtöinen kansallinen, joustava ja kustannustehokas jatkuvan oppimisen tiekartta. Hankkeen tarkoituksena on luoda yhtenäinen malli koulutusten suunnitteluun, joustavaan toteutukseen ja arviointiin korkeakoulujen ja työelämän yhteistyönä. Tietoa hankkeesta löydät osoitteesta: https://blogi.savonia.fi/sotetie/

Vaikuta osallistumalla nimettömänä keskusteluun kommentoimalla tätä aihetta (15.5.2020 mennessä)

JA/TAI

vastaamalla kyselyyn viimeistään 15.5. linkin kautta tai kopioimalla se osoitekenttään:

Opinnoissa olevat: https://elomake.samk.fi/lomakkeet/10360/lomake.html

Opintoja harkitsevat: https://elomake.samk.fi/lomakkeet/10372/lomake.html

Kyselyn vastaukset käsitellään nimettöminä, eikä vastaajan identiteettiä ilmaista analyysissä. Taustatiedot ovat ainoastaan tutkijan käytössä analyysiä varten.

Kutsu osallistumaan sosiaali- ja terveysalan jatkuvan oppimisen kehittämiseen korkea-asteella

Hakutulokset “Kutsu osallistumaan sosiaali- ja terveysalan jatkuvan oppimisen kehittämiseen korkea-asteella

  • 5.5.2020 11:02:sta
    Permalink

    Tervetuloa keskustelemaan Jatkuvan oppimisen koulutuksen haasteista ja mahdollisuuksista!
    Jatkuvalla oppimisella tarkoitamme tässä kaikkea tutkinnon jälkeistä koulutusta kuten lisä-, täydennys- ja erikoistumiskoulutusta. Meitä kiinnostaa korkeakoulutuksen (AMK ja yliopisto) jälkeinen koulutus.
    Kerro vapaasti, mitä tulee mieleesi juuri nyt. Kommentoi yksin tai yhdessä.

    Anne, Anne-Maria, Tapio ja Ulla Sotetie -hankkeesta

    Vastaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *